Kategorie
- Auto Hi-Fi
- Blu-Ray prehrávače
- Prenosné audio s CD
- Soundbary
- VÝPREDAJ - Foto, Tv, audio, video
- Diktafóny
- Discmany
- DJ technika
- Domáce kiná a príslušenstvo
- Gramofóny
- HiFi systémy
- MP3 a MP4 prehrávače
- Projektory
- Príslušenstvo k TV
- Prehrávače CD a kaziet
- Rádioprijímače a Rádiobudíky
- Slúchadlá
- Rozšírené záruky
- Televízory
- MOBILNÉ TELEFÓNY
REKLAMÁCIE
Reklamácia tovaru
Ako postupovať v prípade reklamácie alebo škodovej udalosti?
A1) Hlásenie škodovej udalosti - ak ste obdržali poškodenú zásielku:
(obdržali ste poškodenú zásielku alebo jej časť?)
- V prípade viditeľného poškodenia má zákazník na výdajnom mieste/u vodiča právo odmietnuť prevzatie zásielky.
- Pokiaľ bola prevzatá poškodená zásielka od Zásilkovny, prípadnú reklamáciu je možné riešiť prostredníctvom webového formulára.
Reklamácia je vytknutie vady alebo nedostatkov dodaných služieb či tovaru a oficiálne podané oznámenie, že sú služby či výrobky chybné. Spôsob reklamácie, jej oprávnenosť a ďalšie záležitosti riešia právne predpisy alebo zmluva. Reklamácia sa rieši napríklad opravou či výmenou tovaru za iný bez vady, odstúpením od zmluvy alebo poskytnutím zľavy. V Zásielkovni reklamačný proces začína vyplnením reklamačného formulára. - Pre nahlásanie škodovej udalosti kontaktujte prepravcu do 48 hod. od obdržania balíka a vyžiadajte si spísanie zápisu o škode.
kontakt DPD: dpd@dpd.sk / kontakt PPL: info@ppl.cz / kontakt Expressone: zs@expressone.sk / kontakt Toptrans: info@toptrans.cz - Škodovú udalosť je potrebné nahlásiť do 48 hod. od obdržania zásielky písomne na email: PAVLA@ANTALON.CZ
V emaile uveďte číslo objednávky, foto: balíka, prepravného štítka a rozsahu poškodenia. - Poškodený tovar nám zatiaľ nezasielajte. Ďalší postup s vami individuálne dohodne naše reklamačné oddelenie.
A2) Hlásenie chybnej expedície - ak ste obdržali iný tovar:
(obdržali ste iný tovar ako ste si objednali, alebo ako je uvedené na faktúre?)
- Chybu prosím neodkladne nahláste písomne na email: REKLAMACIA@MADER.SK
V emaile uveďte číslo objednávky a opíšte doručený produkt (uveďte jeho názov, typ, prípadne EAN kód) - Vyplňte prosím doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
Tento tovar nerozbaľujte, nepoužívajte, ani ho nesmiete inak znehodnotiť. - Chybne doručený tovar nám prosím zašlite na nižšieuvedenú adresu.
Ak balík odosielate poštou, napíšte nám podacie (referenčné) číslo na email: reklamacia@mader.sk
B) Hlásenie Poruchy tovaru v záručnej lehote - pokyny pre uplatnenie záruky:
(nefunguje vám tovar, ktorý ste si u nás zakúpili a tovar je ešte v záruke?
- Pripravte si prosím záručný list. Ako záručný list slúži doklad o uhradení alebo faktúra dodaná so zakúpeným tovarom.
Preukázanie nákupu tovaru od našej spoločnosti je jednou z podmienok reklamácie. - Pokiaľ Váš produkt disponuje servisným číslom, tiež teda značeným S/N, žiadame o jeho uvedenie do poznámky reklamačného formulára. Servis number resp. servisné číslo (S/N) slúži na jednoznačnú identifikáciu výrobku.
- Vyplňte doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
- Reklamačný formulár si v ďalšom kroku podľa uvedených inštrukcií vytlačte a vlastnoručne podpíšte.
- Kópiu dokladu o kúpe, podpísaný reklamačný formulár a vyčistený produkt s kompletným príslušenstvom dôkladne zabaľte.
Balík nám zašlite na nižšieuvedenú adresu. Ak balík odosielate poštou, napíšte nám podacie (referenčné) číslo na email: reklamacia@mader.sk
ADRESA PRE ZASLANIE REKLAMÁCIE:
ANTALON s.r.o. |
Oblouková 102 |
463 03 Liberec - Stráž nad Nisou |
Česká republika |
Kompletné informácie o záručných a reklamačných podmienkach viď:
Záručné a reklamačné podmienky
REKLAMAČNÝ FORMULÁR: