Audio, video, televízory Auto - Moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky a Drogéria Hračky KÁVA, KÁVOVARY, PRÍSLUŠENSTVO Malé domáce spotrebiče Počítače a kancelária Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče VÝPREDAJ A REPASY
X

   Na vašom súkromí nám záleží

Naše webové stránky používajú súbory cookies a potrebujeme Váš súhlas, ktorý môžete kedykoľvek zmeniť v pätičke webu v sekcii Cookies politika.

Tlačítkom "Rozumiem a prijímam" nám udeľujete súhlas používať nevyhnutné cookies pre správne fungovanie webu a zlepšovať tak naše služby.

Súbory cookie sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo webovom prehliadači alebo webovým prehliadačom v počítačovom systéme používateľa. Ak používateľ vyvolá webovú stránku, môže byť súbor cookie uložený v operačnom systéme používateľa. Tento súbor cookie obsahuje charakteristický reťazec, ktorý umožňuje jednoznačnú identifikáciu prehliadača pri opätovnom vyvolaní webovej stránky.



Reklamačný formulár

Reklamácia tovaru
Ako postupovať v prípade reklamácie alebo škodovej udalosti?

 

A1) Hlásenie škodovej udalosti - ak ste obdržali poškodenú zásielku:
(obdržali ste poškodenú zásielku alebo jej časť?)  

  1. V prípade viditeľného poškodenia má zákazník na výdajnom mieste/u vodiča právo odmietnuť prevzatie zásielky.
  2. Pokiaľ bola prevzatá poškodená zásielka od Zásilkovny, prípadnú reklamáciu je možné riešiť prostredníctvom webového formulára.
    Reklamácia je vytknutie vady alebo nedostatkov dodaných služieb či tovaru a oficiálne podané oznámenie, že sú služby či výrobky chybné. Spôsob reklamácie, jej oprávnenosť a ďalšie záležitosti riešia právne predpisy alebo zmluva. Reklamácia sa rieši napríklad opravou či výmenou tovaru za iný bez vady, odstúpením od zmluvy alebo poskytnutím zľavy. V Zásielkovni reklamačný proces začína vyplnením reklamačného formulára.
  3. Pre nahlásanie škodovej udalosti kontaktujte prepravcu do 48 hod. od obdržania balíka a vyžiadajte si spísanie zápisu o škode.
    kontakt DPD: dpd@dpd.sk / kontakt PPL: info@ppl.cz  / kontakt Expressone: zs@expressone.sk / kontakt Toptrans: info@toptrans.cz
  4. Škodovú udalosť je potrebné nahlásiť do 48 hod. od obdržania zásielky písomne na email: PAVLA@ANTALON.CZ
    V emaile uveďte číslo objednávky, foto: balíka, prepravného štítka a rozsahu poškodenia.
  5. Poškodený tovar nám zatiaľ nezasielajte. Ďalší postup s vami individuálne dohodne naše reklamačné oddelenie.

 

A2) Hlásenie chybnej expedície - ak ste obdržali iný tovar
:

(obdržali ste iný tovar ako ste si objednali, alebo ako je uvedené na faktúre?)
 

  1. Chybu prosím neodkladne nahláste písomne na email: REKLAMACIA@MADER.SK
    V emaile uveďte číslo objednávky a opíšte doručený produkt (uveďte jeho názov, typ, prípadne EAN kód)
  2. Vyplňte prosím doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
    Tento tovar nerozbaľujte, nepoužívajte, ani ho nesmiete inak znehodnotiť. 
  3. Chybne doručený tovar nám prosím zašlite na nižšieuvedenú adresu.
    Ak balík odosielate poštou, napíšte nám podacie (referenčné) číslo na email: reklamacia@mader.sk 
     

B) Hlásenie Poruchy tovaru v záručnej lehote - pokyny pre uplatnenie záruky:
(nefunguje vám tovar, ktorý ste si u nás zakúpili a tovar je ešte v záruke? 

  1. Pripravte si prosím záručný list. Ako záručný list slúži doklad o uhradení alebo faktúra dodaná so zakúpeným tovarom.
    Preukázanie nákupu tovaru od našej spoločnosti je jednou z podmienok reklamácie.
  2. Pokiaľ Váš produkt disponuje servisným číslom, tiež teda značeným S/N, žiadame o jeho uvedenie do poznámky reklamačného formulára. Servis number resp. servisné číslo (S/N) slúži na jednoznačnú identifikáciu výrobku.
  3. Vyplňte doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
  4. Reklamačný formulár si v ďalšom kroku podľa uvedených inštrukcií vytlačte a vlastnoručne podpíšte.
  5. Kópiu dokladu o kúpe, podpísaný reklamačný formulár a vyčistený produkt s kompletným príslušenstvom dôkladne zabaľte.
    Balík nám zašlite na nižšieuvedenú adresu. Ak balík odosielate poštou, napíšte nám podacie (referenčné) číslo na email: reklamacia@mader.sk 

 


ADRESA PRE ZASLANIE REKLAMÁCIE:

ANTALON s.r.o.
Oblouková 102
463 03 Liberec -
Stráž nad Nisou
Česká republika

 

 Kompletné informácie o záručných a reklamačných podmienkach viď:
 Záručné a reklamačné podmienky

 

REKLAMAČNÝ FORMULÁR: 

* povinné položky

Poznámka uveďte preferovaný spôsob riešenia reklamácie, a serial number S/N v prípade ak ho tovar obsahuje. Ak si preferovaný spôsob riešenia reklamácie nezvolíte, alebo to nebude možné, budeme sa snažiť opraviť výrobok v čo najkratšom termíne. Ďakujeme.

DODACIA ADRESA PRE VRÁTENIE REKLAMÁCIE